DOPRAVA A PLATBA

 Česká Republika

Balík do balíkovny a do výdejních boxů. Balíček si vyzvednete v balíkovně na výdejním místě nebo v boxu po přijetí kódu na mobil nebo e-mail.

Před dokončením objednávky v kroku 2 "Doprava a platba" zvolte způsob dopravy "Balíkovna". Po zvolení balíkovny se Vám v dalším kroku rozevře seznam Balílkoven. Vyberete si zde výdejní místo, kam chcete balíček poslat a my budeme vědět, kam co nejrychleji objednávku poslat.

Až Vám přijde kód, tak je balíček připraven k vyzvednutí. S tímto kódem se dostavíte na výdejní místo a balíček si vyzvednete.

Sledování zásilky ZDE.

Více o Balíkovně ZDE.

 

Balíčky vozíme na zásilkovnu každý pracovní den. Dodání na cílovou zásilkovnu je do 3 dnů.

Od zásilkovny vám přijde v SMS kód se kterým si svůj balíček na výdejním místě vyzvednete. Z naší strany máme povolenu platbu kartou, pokud na odběrném místě mají terminál pro placení kartou, tak svoji dobírku můžete uhradit jednoduše kartou. Upozorňujeme, že zatím všechna odběrná místa nemají terminály pro platbu kartou. Úložní doba na výdejních místech je 2 dny. Do déto doby je potřeba si balíček vyzvednout. 

Sledování zásilky ZDE.

Více o Zásilkovně ZDE.

Společnost PPL vám doručí balíček na vaši adresu. PPL doručuje balíčky následující den od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.

Pokud by balíček dorazil poškozený, tak upozorněte dopravce, aby poznamenal, že je balík poškozený a byl převzat s výhradou. Než jej rozbalíte, tak balíček pořádně nafoťte. Důležité je nafotit poškození i etiketu s číslem balíčku, potom otevřený balíček s obsahem včetně výplně. Pak případně nafocení i poškozeného obsahu. Pošlete nám e-mail, abychom měli podklady pro řešení situace.

Sledování zásilky ZDE.

Společnost PPL doručí balíček na výdejní místa Parcelshop.

PPL doručuje balíčky většinou následující den od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.

Sledování zásilky ZDE.

Společnost GLS vám doručí balíček na Vaši adresu.

GLS doručuje balíčky většinou následující den od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.

Pokud by balíček dorazil poškozený, tak upozorněte dopravce, aby poznamenal, že je balík poškozený a byl převzat s výhradou. Než jej rozbalíte, tak balíček pořádně nafoťte. Důležité je nafotit poškození i etiketu s číslem balíčku, potom otevřený balíček s obsahem včetně výplně. Pak případně nafocení i poškozeného obsahu. Pošlete nám e-mail, abychom měli podklady pro řešení situace.

Sledování zásilky ZDE.

    GLS Parcelshop - výdejní místa v ČR

Společnost GLS doručí balíček na výdejní místa Parcelshop.

GLS doručuje balíčky do 2 prac. dnů od odeslání v pracovní dny PO-PÁ.

Sledování zásilky ZDE.

 

ZPŮSOB PLATBY - ČESKÁ REPUBLIKA

PLATEBNÍ KARTA

Platební karty - Visa a mastercard - uhradíte při odeslání objednávky platební kartou. Pohodlný způsob platby. V případě, že jste zvolili možnost platební kartou, ale rozmysleli jste si to a chcete zaplatit bankovním převodem, můžete tak učinit na platební bráně, která vás nikam nepřesměruje, ale umožní vám zaplatit podle vaší volby.

V případě vrácení peněz například z důvodu reklamace nebo vrácení zboží, proběhne platba zpět na účet, ze kterého se objednávka zaplatila (bankovní účet, ke kterému platební karta patří).

 

DOBÍRKA

Česká pošta, PPL, GLS, Zásilkovna - Vánoce, svátek nebo narozeniny? Sešla se vám hotovost a chcete se jí zbavit? Známe to všichni. Není problém. Zaplatíte až při převzetí balíčku.

 

BANKOVNÍ PŘEVOD

Podklady pro platbu zasíláme okamžitě po dokončení objednávky. Můžete využít QR kód - placení je stejně pohodlné jako platební kartou.U většiny bank je na účet připsáno prakticky okamžitě. Bohužel některé banky částku stále ještě připisují do 1-2 pracovních dnů. Náš bankovní účet je u FIO banky s kódem 2010. V rámci této banky je připsání peněžních prostředků okamžité.

V případě vrácení peněz například z důvodu reklamace nebo vrácení zboží, proběhne platba zpět na účet odesílatele.

Jakmile je platba připsána, tak balíček odesíláme.

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.