Zásilkovna

Jak funguje doručení do Zásilkovny? 

Před dokončením objednávky v kroku 2 "Doprava a platba" zvolte způsob dopravy "Zásilkovna". Po zvolení se Vám v dalším kroku rozevře seznam Zásilkoven. Vyberete si zde výdejní místo, kam chcete balíček poslat a my budeme vědět, kam co nejrychleji objednávku poslat.

Po odeslání objednávky Vám přijde e-mail, že byl balíček odeslán. Jakmile balíček dorazí na cílovou zásilkovnu, tak Vám přijde sms s heslem pro vyzvednutí. Vyzvednutí může proběhnout kdykoli od okamžiku získání hesla do 14 dnů - nepotřebujete žádný doklad, stačí znát heslo. Toto heslo nadiktujete obsluze a ta vám balíček vydá. Dobírku můžete uhradit  hotově nebo kartou.

Balíčky odesíláme na Zásilkovnu každý den. Na pobočce k vyzvednutí budou nejpozději do 3 pracovních dnů.

Jak dlouhá je úložní doba balíčku?

Výdejní místa - standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 7 + 7 dnů (tedy celkem na maximálně 21 dnů). Platí mimo předvánoční sezónu tedy leden -říjen.

Z-BOX - na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Po uplynutí úložní doby se zásilka vrací zpět k odesílateli. Proto pokud víte, že potřebujete uložení balíku prodloužit, učiňte tak prosím co nejdříve.

Změny v délce úložní doby v předvánoční sezóně

Aby výdejní místa zvládla přijmout rostoucí objem zásilek a měla místo pro dárečky od všech Ježíšků, pravidelně se v předvánoční sezóně zkracuje úložní dobu zásilek.

Výdejní místa - na vyzvednutí zásilky máte v sezóně (obvykle od 1. listopadu) 5 dnů , kdy je výdejní místo otevřené. Prodloužení bude možné max. o další 2 dny na celkových 7 dnů (přes aplikaci pak pouze o den, a to do počtu max. 2 otevíracích dnů výdejního místa).

Z-BOX - na vyzvednutí zásilky máte v sezóně (obvykle od 1. listopadu) 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Jak prodloužit úložní dobu zásilky?

Prodloužení zásilky je hračka! Poradíme vám několik způsobů, jak na to. Je už na vás, který se rozhodnete zkusit. Prodloužení lze provést ve:

  • webovém trasování
  • v mobilní aplikaci Zásilkovna
  • prostřednictvím našeho chatbota (klikněte na červenou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu zasilkovna.cz)
  • kontaktováním zákaznického servisu –⁠ klikněte na červený symbol se třemi tečkami vpravo dole a napište „prodloužit zásilku“, případně využijte kontaktní formulář

Může mi vyzvednout balík ze Zásilkovny někdo jiný?

ANO, jde to! Má vám přijít zásilka, když budete zrovna na dovolené? Onemocněli jste a k Z-BOXu se zkrátka nedostanete? Nebo se vám to prostě jen nehodí? V takových případech je možné požádat někoho z vašich blízkých, aby váš balík vyzvedl.

Výdejní místo - Předejte vámi zvolené osobě heslo k vyzvednutí zásilky (buď na lístečku, anebo nebo přepošlete e-mail, SMS).

Z-BOX - Použijte v aplikaci funkci sdílení zásilky s někým jiným nebo se obraťte na Zásilkovnu a jejich zákaznický servis (+420 216 216 516).

Nepřišlo vám heslo a uběhlo již více než 5 dní od odeslání balíčku?

Podívejte se do e-mailu, který vám přišel při odeslání balíčku. Najdete v něm odkaz, kde můžete balíček sledovat, případně nám zavolejte nebo napište e-mail a na toulající balíček si posvítíme. Sledování zásilky je možné ZDE.

 

Zásilkovna - výdejní místa a Z-Boxy

 

Na cokoliv se nás budete chtít zeptat,  kontaktujte nás na tel. čísle +420 734 121 951 nebo +420 778 020 520

e-mail: info@naselasky.cz

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.