👉 Zaregistruj se a můžeš získat slevu 1 - 5 % na další nákupy 👈

Zásilkovna

Od 29.08.2025 jsme zrušili zasílání přes Zásilkovnu. Budeme doufat, že přepravní společnost ucítí tlak e-shopů a podaří se jí vrátit do nabídky. 

Veškeré informace nyní pod čarou jsou zatím neplatné, ale necháváme pro informace jak jsme s dopravcem fungovali a pár zajímavých odkazů třeba někomu pomůže. 

Proč jsme Zásilkovnu zrušili?

  1. Zásilkovna nedávno zdražila – a my za každý balíček doplácíme. Účtují nám 95 Kč, ale na e-shopu jsme měli stále cenu 89 Kč. Pokud bychom chtěli Zásilkovnu udržet na e-shopu, vyšla by doprava dráž a protože se snažíme držet ceny stlačené stejně jako na oblečení pro děti, bylo rozhodnuto.
  2. Z důvodu zdražení jsme dali šanci jiným dopravcům. Zásilkovna nám zrušila svozy kvůli nízkému objemu balíčků. Zákazníci začali volit levnější dopravce, což je pochopitelné. Poslední dva měsíce jsme vozili balíčky do kamenné pobočky, ale to bohužel není dlouhodobě udržitelné.

Jaké máte možnosti místo Zásilkovny?

Na e-shopu nadále najdete spolehlivé dopravce:
  • PPL - výdejní místa i boxy a také doručení na adresu
  • Balíkovnu - výdejní mista i boxy a také doručení na adresu
Dávejte pozor!!!
Dobírku v boxu je potřeba zaplatit online. Nikdo tam hotovost nevybírá.  Pokud vám to takto nevyhovuje, doporučujeme zvolit doručení na adresu nebo na výdejní místo.
 
Mrzí nás to, ale věříme, že si mezi ostatními možnostmi vyberete. Moc děkujeme za pochopení a že jste s námi! ❤️ Zdeněk a Romana - NašeLásky.cz ❤️
 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
👇 NEPLATNÉ! 👇

Jak funguje doručení do Zásilkovny? 

Před dokončením objednávky v kroku 2 "Doprava a platba" zvolte způsob dopravy "Zásilkovna". Po zvolení se Vám v dalším kroku rozevře seznam Zásilkoven. Vyberete si zde výdejní místo, kam chcete balíček poslat a my budeme vědět, kam co nejrychleji objednávku poslat.

Po odeslání objednávky Vám přijde e-mail, že byl balíček odeslán. Jakmile balíček dorazí na cílovou zásilkovnu, tak Vám přijde sms s heslem pro vyzvednutí. Vyzvednutí může proběhnout kdykoli od okamžiku získání hesla do 14 dnů - nepotřebujete žádný doklad, stačí znát heslo. Toto heslo nadiktujete obsluze a ta vám balíček vydá. Dobírku můžete uhradit  hotově nebo kartou.

Balíčky odesíláme na Zásilkovnu každý den. Na pobočce k vyzvednutí budou nejpozději do 3 pracovních dnů.

Jak dlouhá je úložní doba balíčku?

Výdejní místa - standardní úložní doba 7 dnů a prodloužení je možné o 7 + 7 dnů (tedy celkem na maximálně 21 dnů). Platí mimo předvánoční sezónu tedy leden -říjen.

Z-BOX - na vyzvednutí máte 2 kalendářní dny. Prodloužení je možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Po uplynutí úložní doby se zásilka vrací zpět k odesílateli. Proto pokud víte, že potřebujete uložení balíku prodloužit, učiňte tak prosím co nejdříve.

Změny v délce úložní doby v předvánoční sezóně

Aby výdejní místa zvládla přijmout rostoucí objem zásilek a měla místo pro dárečky od všech Ježíšků, pravidelně se v předvánoční sezóně zkracuje úložní dobu zásilek.

Výdejní místa - na vyzvednutí zásilky máte v sezóně (obvykle od 1. listopadu) 5 dnů , kdy je výdejní místo otevřené. Prodloužení bude možné max. o další 2 dny na celkových 7 dnů (přes aplikaci pak pouze o den, a to do počtu max. 2 otevíracích dnů výdejního místa).

Z-BOX - na vyzvednutí zásilky máte v sezóně (obvykle od 1. listopadu) 2 kalendářní dny. Prodloužení bude možné maximálně o 1 den na celkové 3 kalendářní dny.

Jak prodloužit úložní dobu zásilky?

Prodloužení zásilky je hračka! Poradíme vám několik způsobů, jak na to. Je už na vás, který se rozhodnete zkusit. Prodloužení lze provést ve:

  • webovém trasování
  • v mobilní aplikaci Zásilkovna
  • prostřednictvím našeho chatbota (klikněte na červenou ikonu vpravo dole kdekoliv na webu zasilkovna.cz)
  • kontaktováním zákaznického servisu –⁠ klikněte na červený symbol se třemi tečkami vpravo dole a napište „prodloužit zásilku“, případně využijte kontaktní formulář

Může mi vyzvednout balík ze Zásilkovny někdo jiný?

ANO, jde to! Má vám přijít zásilka, když budete zrovna na dovolené? Onemocněli jste a k Z-BOXu se zkrátka nedostanete? Nebo se vám to prostě jen nehodí? V takových případech je možné požádat někoho z vašich blízkých, aby váš balík vyzvedl.

Výdejní místo - Předejte vámi zvolené osobě heslo k vyzvednutí zásilky (buď na lístečku, anebo nebo přepošlete e-mail, SMS).

Z-BOX - Použijte v aplikaci funkci sdílení zásilky s někým jiným nebo se obraťte na Zásilkovnu a jejich zákaznický servis (+420 216 216 516).

Nepřišlo vám heslo a uběhlo již více než 5 dní od odeslání balíčku?

Podívejte se do e-mailu, který vám přišel při odeslání balíčku. Najdete v něm odkaz, kde můžete balíček sledovat, případně nám zavolejte nebo napište e-mail a na toulající balíček si posvítíme. Sledování zásilky je možné ZDE.

 

Zásilkovna - výdejní místa a Z-Boxy

 

Na cokoliv se nás budete chtít zeptat,  kontaktujte nás na tel. čísle +420 734 121 951 nebo +420 778 020 520

e-mail: info@naselasky.cz

Grafický návrh vytvořil a na Shoptet implementoval Tomáš Hlad & Shoptetak.cz.